Profesjonalne zdjęcia mogą zapewnić naszej firmie ogromną przewagę, ponieważ wiele osób korzysta z powtarzających się zdjęć stockowych. Jeśli więc na naszej stronie czy mediach społecznościowych znajdą się autorskie zdjęcia, to zdecydowanie zyskamy w oczach odbiorców.
Dlaczego grafiki są tak ważne?
W 21 wieku mamy do czynienia z ogromnym przesytem informacji. Z każdej strony widzimy „krzyczące nagłówki,” które walczą o naszą atencję. Dzieje się tak dlatego, że ludzka atencja jest ograniczona, a treści ciągle przybywa. Dlatego reklamodawcy „bija się” o każde miejsce reklamowe, o każdą możliwość dotarcia do potencjalnego konsumenta.
Gdy rywalizacja jest aż tak duża, to musimy postawić na unikalność, a na pewno nam się to nie uda, jeśli korzystamy z ogólnodostępnych zdjęć stockowych, do których dodajemy zaledwie nasze logo. Grafiki, szczególnie te darmowe, z popularnych stron zbierających zdjęcia stockowe, są często używane miliony razy przed nami. Oznacza to, że sami, na własne życzenie zmniejszamy swoje szanse zainteresowania konsumenta.
Chcąc poprawić wizerunek firmy i zwiększyć jej widoczność w mediach społecznościowych powinniśmy zlecić dedykowane grafiki nawet do prostych postów na Facebook, czy wpisów na bloga. Takie działanie, choć z pozoru nieopłacalne, pomoże zbudować wizerunek profesjonalizmu, a to może w przyszłości wpłynąć pozytywnie na decyzje zakupowe konsumenta.
Bezwzględnie natomiast powinniśmy zlecić profesjonalne zdjęcia dotyczące naszej usługi lub produktu. Nawet jeśli prowadzimy „tylko lokalny salon fryzjerski,” to warto zadbać o profesjonalne przedstawienie wnętrza salonu, co może sprawić, że zaufa nam większa ilość klientów. W końcu przyciągają nas głównie grafiki. Jeśli mówimy o produkcie lub dużym obiekcie, to profesjonalne zdjęcia czy nawet filmy są podstawą, która pozwoli nam reklamować naszą firmę.
Zdjęcia z drona w biznesie
Chcąc pójść o krok dalej, możemy zlecić profesjonalną sesję za pomocą drona. Dowiedz się więcej na https://www.oxide.pl/zdjecia-z-drona/ Takie zdjęcia są szczególnie ważne, bo prezentują naszą firmę w profesjonalny i nadal innowacyjny (szczególnie lokalnie) sposób. Takie zdjęcia są szczególnie przydatne dla firm, które chcą zaprezentować skale danej inwestycji, ponieważ są wykonywane z lotu ptaka.
Najczęściej wykonywane zdjęcia:
- Zdjęcia krajobrazowe z lotu ptaka, które pozwalają w pełni oddać pełnię krajobrazu. Zdjęcia tego typu potrafią pobudzać wyobraźnię i przyciągać turystów do danego miejsca, dlatego bardzo często korzystają z nich firmy turystyczne, czy nawet miasta.
- Zdjęcia nieruchomości z drona, które pozwalają pokazać skalę danej inwestycji. Takie zdjęcia dla developerów mieszkań stają się standardem, ponieważ wyraźnie podnoszą atrakcyjność i widoczność oferty.
- Zdjęcia miast z drona, to najlepszy sposób na przedstawienie specyfiki danego miasta, czego nie jesteśmy w stanie zrobić z ziemi. Zdjęcia tego typu są wykonywane, żeby pokazać potencjał rekreacyjny czy inwestycyjny danego miejsca, a wiec, aby przyciągnąć turystów i inwestorów.
Zdjęcia za pomocą drona to idealny sposób na zbudowanie materiałów promocyjnych, które pozwolą tworzyć skuteczne reklamy w mediach społecznościowych.
Filmy z drona w marketingu
Dzięki filmom z lotu ptaka jesteśmy w stanie zapewnić potencjalnemu konsumentowi pełnię wrażeń z danego miejsca. To właśnie dlatego z takiej usługi korzystają przedstawiciele branż: eventowej, budowlanej, rolniczej, marketinowej czy logistycznej.
Co więcej, okazuje się, że coraz popularniejsze staje się filmowanie z drona okoliczności takich jak ślub, czy nawet komunia, a więc filmowanie nie w celach komercyjnych, a pamiątki z ważnego momentu.
Ile kosztuje wykonanie zdjęć lub filmów za pomocą drona?
Za pojedynczy wylot dronem i wykonanie 20 zdjęć lub 15-minutowego nagrania zapłacimy od 400 do 1000 złotych. Za dłuższe filmowanie dronem, obejmujące kilka wylotów możemy zapłacić nawet 2500 złotych.
W branży ślubnej, za usługę obejmującą sfilmowanie wyjazdu, ceremonii kościelnej i wesela, ceny zaczynają się od 1000 złotych, a potrafią wynieść nawet kilka tysięcy, w zależności od stopnia zaawansowania.
Inne ceny dobierane są na podstawie zlecenia, choć zwykle ich cena nie przekracza kilku tysięcy złotych za sesję, która może wystarczyć na długie lata promocji marki, tak długo, jak zdjęcia czy filmy pozostaną aktualne.