Jak wzmocnić wizerunek marki za pomocą filmów z drona?

Czasy, w których innowacyjny pomysł gwarantował sukces na rynku mamy już dawno za sobą. Teraz liczą się przede wszystkim emocje, a nic tak nie wzbudza pozytywnych emocji, jak dynamiczne ujęcia z lotu ptaka. Jak zatem wykorzystać filmy z drona, aby wyróżnić swoją markę na tle konkurencji?

Twoja marka to coś więcej niż produkt lub usługa

Marka to nie tylko logo czy identyfikacja wizualna, to swego rodzaju obraz, jaki istnieje w umysłach konsumentów. To, w jaki sposób odbiorcy postrzegają Twoją markę niekoniecznie musi być w pełni zgodne z rzeczywistością, najważniejsze aby ów wyobrażenie wiązało się przede wszystkim z pozytywnymi skojarzeniami i emocjami. Wizerunek marki pełni kilka zasadniczych funkcji:

  • odróżnia produkt lub usługę od konkurencyjnych rozwiązań;
  • umieszcza markę w kontekście, który jest użyteczny dla klienta;
  • określa lub przybliża wartości oraz idee, jakimi kieruje się dana firma;
  • buduje zaufanie, które przekłada się na sprzedaż.

Jak wzmocnić wizerunek marki?

Opracowanie spójnego i przekonywującego wizerunku dla marki to nie lada wyzwanie. Nawet w przypadku w pełni profesjonalnych kreacji, zdarza się, że dany produkt czy usługa nie jest w stanie skutecznie przebić się do świadomości szerszej grupy odbiorców. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na poprawę i wzmocnienie wizerunku marki są filmy wizerunkowe.

Film wizerunkowy to materiał wideo o charakterze promocyjnym, który pozwala na zaprezentowanie najważniejszych cech danego biznesu w pozytywnym świetle. Produkcje tego typu idealnie sprawdzają się w internecie a przede wszystkich na portalach społecznościowych, które w szczególności upodobały sobie wszelkiego rodzaju treści multimedialnie. Oczywiście filmy wizerunkowe to nie żadna nowość, dlatego warto je wzbogacić o mniej konwencjonalne elementy, jak np. ujęcia z drona.

Wszechobecny szum informacyjny sprawia, że konsumenci coraz rzadziej zwracają uwagę na typowe spoty reklamowe. Filmy z drona to bardzo prosty acz skuteczny sposób na urozmaicenie i wzmocnienie Twojego komunikatu marketingowego. Dynamiczne kadry z lotu ptaka pozwalają na zaprezentowanie otaczającej nas rzeczywistości z dużo ciekawszej perspektywy. Nawet typowe sytuacje z życia codziennego czy niezbyt interesujące lokalizacje, nakręcone z powietrza zyskają zupełnie nową jakość. Kreatywne i angażujące filmy promocyjne, rozpowszechniane na łamach serwisów społecznościowych, takich jak Facebook oraz YouTube to najprostsza recepta na sukces.

Realizacja filmu promocyjnego z drona

Ze względu na ogromną popularność dronów, na rynku nie brakuje osób zajmujących się tworzeniem filmów za pomocą bezzałogowych statków powietrznych. Problem polega na tym, że większość z nich to po prostu zwykli amatorzy, których umiejętności pozostawiają wiele do życzenia. Podczas wyboru operatora powinieneś zwrócić uwagę, czy dana osoba posiada ważną licencję UAVO oraz dokładnie zapoznać się z jej poprzednimi realizacjami. Stworzenie wysokiej jakości filmu z drona, który zainteresuje widza wymaga zarówno odpowiedniej wiedzy, jak również doświadczenia w realizowaniu tego typu produkcji, nie wspominając już o profesjonalnym sprzęcie.

Poprzedni artykułCo to jest marketing internetowy?
Następny artykułZdjęcia mają znaczenie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj