O czym warto pamiętać przy sesjach aranżowanych?

Aby odpowiedzieć na pytanie postawione w tytule, warto na początku wytłumaczyć, czym jest zdjęcie aranżowane. To ujęcie fotograficzne produktu w naturalnym bądź abstrakcyjnym otoczeniu podkreślające charakterystyczne cechy. Zdjęcie aranżowane powinno pobudzać wyobraźnię docelowego konsumenta oraz wywoływać w nim potrzeby posiadania oraz utrwalenia w pamięci. Aranżowane sesje powinny posiadać unikalny charakter, wzbudzić emocje, a także przyciągnąć uwagę. Ich głównym celem jest ukazanie produktu, jego zalet oraz funkcji jaką pełni.

Gdzie wykorzystuje się aranżowane zdjęcia?

Aranżowane fotografie wykorzystuje się do celów komercyjnych – występują w katalogach produktów, na opakowaniach różnorodnych artykułów, na stronach internetowych, w reklamach, na banerach, w social mediach itp. Istotą fotografii produktowej jest zwiększenie sprzedaży produktu, dlatego odgrywa ważną rolę do takiej sesji i należy podejść do niej profesjonalnie. Adekwatnym przykładem tego typu zdjęć są tzw. „propozycje podania”. Odpowiednio przeanalizowana koncepcja sesji zdjęciowej, użytej kolorystyki, rekwizytów, perspektywy i wielu innych czynników daje na końcu oczekiwany efekt oraz najlepszą, wnikliwą prezentację produktu i jego użycia.

Zdjęcia aranżowane – na co zwrócić uwagę przy realizacji?

Istnieje wiele zagadnień, na które profesjonalny fotograf zwraca uwagę przy realizacji zdjęć aranżowanych. Ogromne znaczenie mają dwa czynniki. Pierwszy z nich to wybór odpowiedniej stylistyki, np. innego rodzaju podejście zastosujemy przy daniach dla dzieci, a jeszcze inne dla wyrafinowanych dań kuchni molekularnej. Dobrze przeanalizowany temat sesji w ścisłej współpracy z klientem, to klucz do sukcesu. Kolejnym elementem wywołującym emocje jest kolorystyka oraz dobór rekwizytów i wszelkiego rodzaju dodatków. Rekwizyty, dodatki, dobór perspektywy powinny stanowić tło dla głównego motywu jakim jest produkt i nie przytłaczać go.

Drugi ważny czynnik, to określenie grupy docelowej, od której zależy między innymi przyjęcie ogólnej stylistyki. Dzięki niej efekt finalny przyczyni się do sukcesu sprzedażowego. Profesjonaliści potrafią doskonale skonstruować plan zdjęciowy oraz operować odpowiednio światłem. Wiedzą też, jak dokonać odpowiedniego retuszu fotografii po sesji, aby wydobyć jeszcze większe atuty z ujęcia. Wszystkie powyżej wymienione aspekty przekładają się w bezpośredni sposób na sukces.

Sesje aranżowane w Agencji Brandingowej

Agencja Brandingowa Tango specjalizuje się w realizacjach dla branży spożywczej. Wewnątrz siedziby znajduje się dostosowane studio fotograficzne połączone z zapleczem kuchennym. Do dyspozycji posiadamy wiele akcesoriów, rekwizytów, jak również kilka modyfikatorów światła oraz lamp niezbędnych przy zastosowaniu odpowiedniego oświetlenia. Bliska współpraca zespołu kreatywnego jaki stanowi fotograf oraz projektanci graficzni przyczynią się do sprawnej oceny materiału zdjęciowego, wyboru do postprodukcji oraz finalizacji zlecenia. Chcesz szturmem zdobyć rynek ze swoim nowym produktem spożywczym? Wybierz wsparcie profesjonalistów – https://tango-reklama.com.pl/portfolio/fotografia/.

O czym warto pamiętać przy sesjach aranżowanych?
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here